Wednesday 14 November 2007

KATA-KATA SEORANG MUNAFIQ (BERKUASA)


Oleh - Hesmel Faznee Faisal

Yang sialkan aku, aku,
Yang menipu aku, aku,
Yang bangsatkan aku, aku,
Yang berjanji aku, aku,
Yang terdampar aku, aku,
Yang moden (konon) aku, aku,
Yang menyesatkan aku, aku,
Yang edankan aku, aku,
Yang kalahkan aku, aku,
Yang musibatkan aku, aku,
Yang jualkan aku, aku,
Yang berpura-pura aku, aku,
Yang hilangkan aku, aku,


Yang sialkan, menipu, bangsatkan, berjanji, terdampar, moden (konon), menyesatkan, edankan, kalahkan, musibatkan, jualkan, berpura, hilangkan.... aku adalah aku!

14 November 2007
Kuala Lumpur

No comments:

SENI BAHASA DAN SENI RUPA DALAM CERMINAN AKAL BUDI MELAYU

                                                                                Oleh - Hesmel Faznee Faisal Allahyarham Pendeta Za’ba (1985-...